woensdag 4 juni 2014

de morgen wacht nog even



Samenwerkingsproject met Patricia van de Camp (fotografie), Kein Angst (muziek) en Ellen Tolboom (vormgeving).

Boek met cd, in eigen beheer uitgegeven, gebonden, genummerd(oplage 300 exemplaren). Prijs: €15,- exclusief verzendkosten. Stuur mij een e-mail als je het wilt bestellen: mjaquet@xs4all.nl



laat


de schemer
valt
de nacht

ik geloof
dat daar
nee, wacht



zo


dicht bij mij
dat ik jou
dat ik je

zo

maar ik bleef
en jij bleef

kan ik jouw oren pakken
ruik jij mijn angst



kom


mamma!
mamma! mamma!
mamma! mamma! mamma!

kom je nog?
kom nou!
kom!



wacht


oren open
ogen dicht

voel de maan
in je gezicht




voor


wees niet bang
ik ga voor

sta jij
achter mij
dan



donker


hoe diep zijn mijn voeten?
hoe ver gaat dit bos?

ik kijk
ik kijk

hoe langer
hoe lichter het lijkt

is daar iemand?



langs


de kleuren vertrekken
een licht tekent

je oren
je nek

streelt je staart
langs je billen
de haartjes op je buik

zet je hoeven neer




ja


ik ken je
van toen je
nog klein was

je hoeft niet te praten
ik ben er




daar


het riet zwaait
wind prikt
in mijn neus

daarboven
openen wolken
de dag



wit


je bent nu heel dichtbij

de felle zon
dat licht
verblindt

je bent al bijna weg




warm


lichaam ademt
lichaam ligt
los lichaam
ligt boven de lakens
maakt mist

hoofd ligt
haren liggen
handen licht open
arm om je heen
hangt mist



nu


slaap jij maar zacht
ik blijf
de morgen
wacht
nog even


Geen opmerkingen:

Een reactie posten